• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

IT Friese Meren

Computeronderhoud - Telefonie - Microsoft 365 - Online Backup - Werkplek Beheer - Nextcloud

  • Home
    • Blog van ITFM
  • Over ons
  • Diensten
    • Technische Dienst
    • Internet
    • Telefonie
      • Telefonie van IT Friese Meren voor Lemmer – Friesland
    • Mobiele telefonie
    • Microsoft 365
    • Online Back-up
    • Netwerken
    • Nextcloud
    • Hosting
    • Camera beveiliging
    • Cyber security
      • 2 Factor Authenticatie
      • 2 Factor Authenticatie – Oplossingen
      • ESET Internet Security
      • Wachtwoordmanager
    • AVG
    • Totaaloplossingen
  • Referenties
  • Vacatures
  • Contact
    • Plan een afspraak
  • Hulp op Afstand
  • NOC
Je bent hier: Home / Telefonie van IT Friese Meren voor Heerenveen – Friesland

Telefonie van IT Friese Meren voor Heerenveen – Friesland

Bellen via het internet voor alle bedrijven in Heerenveen en omstreken

Wij zijn een regionaal IT-bedrijf gevestigd in Lemmer en Joure, Friesland en we bieden uitstekende VoIP-telefoniediensten aan. Onze VoIP-oplossingen bieden vele voordelen ten opzichte van traditionele telefonie, zoals lagere kosten, flexibiliteit en betere geluidskwaliteit.

Met onze VoIP-telefoniediensten kunt u bellen via het internet in plaats van via een traditioneel telefoonnetwerk. Dit betekent dat u minder hoeft te betalen voor uw telefoongesprekken en dat u uw telefoonnummer mee kunt nemen als u verhuist of naar het buitenland reist.

Onze VoIP-oplossingen zijn ook zeer flexibel. U kunt bellen vanaf elk apparaat met internetverbinding, zoals uw computer, tablet of smartphone. En met onze geavanceerde features, zoals voicemail, conferentieoproepen en meer, kunt u efficiënter werken en beter communiceren met uw klanten en collega’s.

Bovendien bieden onze VoIP-telefoniediensten een uitstekende geluidskwaliteit. We gebruiken geavanceerde technologieën om ruis en storingen te elimineren, zodat u altijd heldere en kristalheldere telefoongesprekken heeft.

Kortom, met onze VoIP-telefoniediensten krijgt u alles wat u nodig heeft voor uw bedrijfstelefonie, tegen lagere kosten en met meer flexibiliteit en betere geluidskwaliteit. Neem vandaag nog contact met ons op om te zien hoe we u kunnen helpen uw telefonie-ervaring te verbeteren.

U kunt uw eigen telefoonnummer(s) meenemen (porteren), of een nieuw nummer uitkiezen.

In het tweede geval kunt u kiezen voor een regionaal nummer (0515, 0514, 0513, etc.) of een landelijk nummer (085- of 088-blok).

Wilt u alleen even proberen of het wat voor uw bedrijf is? Geen probleem. Al onze telefonie diensten zijn per maand opzegbaar.

Bestel nu!

Animatie

Wij hebben een korte animatie gemaakt welke de mogelijkheden van ons telefonie platform laat zien.

App

Met de Vialer app kun je met je smartphone bellen en gebeld worden met je zakelijke telefoonnummer en jouw telefoonomgeving configureren.

De app is met Android en iOS toestellen te gebruiken en kan gratis worden gedownload. Voor Android toestellen in de Play Store en voor iOS toestellen in de App Store.

Voor meer informatie zie de Vialer app website

Webphone

De ITFM Webphone is een softphone waarmee je kan bellen via je browser. Je hebt geen vast toestel meer nodig, alleen een laptop of computer is voldoende om te kunnen bellen en bereikbaar te zijn.

Veer meer informatie zie: Webphone

Wat heeft u nodig?

Als u wilt bellen via VoIP is een goede internetverbinding een vereiste. Let hierbij vooral op de instellingen van de router, zodat deze het telefonieverkeer goed doorlaat, en zorg ervoor dat er voldoende uploadsnelheid is. Als u twijfelt over uw netwerksituatie, kijk dan op onze netwerk pagina.

Voor het voeren van een telefoongesprek is ongeveer 100 Kb/s download- en uploadsnelheid nodig. Beschikt u hier niet over, dan helpen wij u graag uw snelheid te verhogen. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

  • Standaard Mogelijkheden
  • Aanvullende mogelijkheden
  • Prijzen

Flexibel schakelen

Elke klant van ITFM kan Flexibel schakelen. Dit houdt in dat u op elk moment van de dag in uw eigen online beheeromgeving kunt aangeven wat er met een telefoontje moet gebeuren op het moment dat er gebeld wordt naar uw vaste telefoonnummer. Zo kan een oproep worden doorgeschakeld naar één of meerdere vaste of mobiele telefoons.

VoIP-accounts 

VoIP-accounts zorgen voor de registratie van IP-telefoons. Elk toestel heeft een eigen VoIP-account nodig. Een VoIP-account heeft twee lijnen, zodat het mogelijk is om tijdens een telefoongesprek een tweede inkomende oproep te beantwoorden en in de wacht te zetten of een oproep door te schakelen.

Online beheermogelijkheden 

Al onze klanten krijgen inloggegevens voor onze online beheeromgeving.

Hier kunt u uw belplan inrichten, uw administratieve gegevens wijzigen en uitgebreide gespreksstatistieken bekijken. Daarnaast is het mogelijk om hier uw diensten uit te breiden met extra nummers, VoIP-accounts en modules.

Met een telefoonnummer en een VoIP-account/ Flexibel schakelen-account heeft u een goede telefonieoplossing. Deze kunt u uitbreiden met verschillende pakketten of losse modules, waardoor u een nog professionelere telefonieoplossing krijgt.

Meldingen

Met deze module kunt u onbeperkt meldingen, zoals welkomstmeldingen, gepersonaliseerde voicemails en open/gesloten meldingen gebruiken.

Zie ook: Meldingen

Openingstijden

Met deze module kunt u uw eigen belplan op basis van tijd instellen. Zo kunt u er bijvoorbeeld voor zorgen dat op werkdagen tussen 9.00 en 17.30 uur uw telefoontoestellen op kantoor overgaan en dat na 17.30 uur en in het weekend de oproep direct naar de voicemail gaat, of naar een mobiele telefoon.

Wij adviseren deze module te gebruiken in combinatie met de module meldingen.

Zie ook: Openingstijden

Keuzemenu

Met deze module kunt u een keuzemenu instellen. Aan de keuzes kunnen zowel interne als externe eindbestemmingen worden gekoppeld. De module meldingen is hierbij inbegrepen.

Zie ook: Keuzemenu

Wachtrij

Deze module kunt u inzetten wanneer u verwacht dat uw medewerkers regelmatig allemaal tegelijk in gesprek zijn. Deze functie zorgt ervoor dat bellers een melding te horen krijgen dat alle medewerkers in gesprek zijn, laat weten hoeveel wachtenden er nog voor de beller zijn en verbindt direct door wanneer de eerste medewerker beschikbaar is.

Zie ook: Wachtrij

Telefonisch vergaderen

Met deze functie kunt u telefonisch vergaderen met meerdere mensen tegelijk.

Vergaderpartners bellen in op een speciaal daarvoor aangemaakt telefoonnummer, toetsen een pincode in en krijgen daarmee toegang tot de ‘vergaderzaal’.

Zie ook: Conference

ITFM VoIP Compleet
Eén vast bedrag per aansluiting per maand incl. de meest gebruikte modules €18,- per gebruiker per maand.

Voor een volledig prijsoverzicht of een offerte, neem contact met ons op.

VoIP basis
U heeft al VoIP telefonie vanaf € 7,-  excl. btw (1-3 gebruikers) per maand inclusief:

  • Telefoonnummer
  • VoIP Account voor één toestel
  • Online beheer omgeving
  • Webphone / Mobiele App

Bij 4 – 19 gebruikers gemiddeld € 5,50 per gebruiker per maand.

Bij 20 – 50 gebruikers gemiddeld €3,- per gebruiker per maand.

U heeft al een VoIP trunk vanaf € 6,- per maand inclusief:

  • Telefoonnummer
  • 2 (trunked) lijnen
  • Online beheeromgeving

Overstappen?

Vul direct het porteringsformulier in en e-mail deze met de gevraagde gegevens naar het e-mailadres wat op het porteringsformulier staat. Verzoek tot overname telefoonnummer (ITFM) – 2021

Nieuwe aansluiting?

Binnen één werkdag online! Neem direct contact op via itfm.nl/contact of bel 0514-700234 dan belt u wellicht vandaag nog via onze telefonie dienst.

Wilt u alleen even proberen of het wat voor uw bedrijf is? Geen probleem. Al onze telefonie diensten zijn per maand opzegbaar.

Bestel nu!

Footer

Bezoekadres Lemmer
Roggemole 12b
8531 WB Lemmer
Bereikbaar op
0514-700234
STUUR EEN WHATSAPP BERICHT
Maandag - Vrijdag 09:00 - 17:00

linkedin Facebook Instagram Whatsapp
© 2025 · IT Friese Meren

Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}