• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

IT Friese Meren

Computeronderhoud - Telefonie - Microsoft 365 - Online Backup - Werkplek Beheer - Nextcloud

  • Home
    • Blog van ITFM
  • Over ons
  • Diensten
    • Technische Dienst
    • Internet
    • Telefonie
      • Telefonie van IT Friese Meren voor Lemmer – Friesland
    • Mobiele telefonie
    • Microsoft 365
    • Online Back-up
    • Netwerken
    • Nextcloud
    • Hosting
    • Camera beveiliging
    • Cyber security
      • 2 Factor Authenticatie
      • 2 Factor Authenticatie – Oplossingen
      • ESET Internet Security
      • Wachtwoordmanager
    • AVG
    • Totaaloplossingen
  • Referenties
  • Vacatures
  • Contact
    • Plan een afspraak
  • Hulp op Afstand
  • NOC
Je bent hier: Home / Overstappen van telecom provider

Overstappen van telecom provider

Fijn om te zien dat u wilt overstappen naar telefonie van IT Friese Meren.

Voor een succesvolle overstap hebben wij nog een aantal gegevens van uw huidige provider nodig.

Binnen contract?

Indien de Nummerportering zal plaatsvinden terwijl de contractstermijn bij uw huidige provider nog niet verlopen is. De provider zal dan een eindafrekening sturen voor de voortijdige beëindiging van uw diensten (dit kan betekenen dat er een afkoopboete volgt voor uw huidige telecom- dan wel internetprovider). 

Controle gegevens

Om onjuistheden in de gegevens te voorkomen is het verplicht om een kopie van een recente factuur van uw huidige provider mee te sturen. De factuur wordt alleen gebruikt om telefoonnummer, tenaamstelling en het leveradres te controleren. Graag aanleveren per e-mail na dat wij de portering in behandeling hebben genomen.

Opzeggen huidige provider

Diverse telecomaanbieders zien het overnemen van de telefoonnummers vaak als een formele opzegging van de telefoniedienst, waardoor ook de achterliggende diensten automatisch beëindigd worden. Hierdoor kan ook een aanwezige internetaansluiting, alarmlijn of pinlijn komen te vervallen. IT Friese Meren is niet aansprakelijk voor eventuele gevolgschade welke ontstaat door het niet meer functioneren van de telefoniediensten of internetverbinding bij de huidige provider.

Wij adviseren dus ook dringend om bij de huidige provider navraag te doen over de gevolgen van deze portering want u bent zelf verantwoordelijk voor het beëindigen van de diensten. Hierin is IT Friese Meren geen partij.

Indien u twijfelt over de informatie welke u moet invullen of niet zeker weet of u nog een langlopend contract heeft, neem dat telefonisch contact op met onze support afdeling: 0514-700234

Footer

Bezoekadres Lemmer
Roggemole 12b
8531 WB Lemmer
Bereikbaar op
0514-700234
STUUR EEN WHATSAPP BERICHT
Maandag - Vrijdag 09:00 - 17:00

linkedin Facebook Instagram Whatsapp
© 2025 · IT Friese Meren

Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}