• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

IT Friese Meren

Computeronderhoud - Telefonie - Microsoft 365 - Online Backup - Werkplek Beheer - Nextcloud

  • Home
    • Blog van ITFM
  • Over ons
  • Diensten
    • Technische Dienst
    • Internet
    • Telefonie
      • Telefonie van IT Friese Meren voor Lemmer – Friesland
    • Mobiele telefonie
    • Microsoft 365
    • Online Back-up
    • Netwerken
    • Nextcloud
    • Hosting
    • Camera beveiliging
    • Cyber security
      • 2 Factor Authenticatie
      • 2 Factor Authenticatie – Oplossingen
      • ESET Internet Security
      • Wachtwoordmanager
    • AVG
    • Totaaloplossingen
  • Referenties
  • Vacatures
  • Contact
    • Plan een afspraak
  • Hulp op Afstand
  • NOC
Je bent hier: Home / Aanpassen beschikbaarheid

Aanpassen beschikbaarheid

Hier laten we je zien hoe je eenvoudig jouw beschikbaarheid kunt aanpassen in ons telefoniesysteem. We begrijpen dat het belangrijk is om altijd bereikbaar te zijn voor je klanten en collega’s, en daarom hebben we verschillende manieren waarop je dit kunt beheren. Bekijk de onderstaande video’s voor stapsgewijze instructies.

1. Beschikbaarheid Aanpassen via het Webportaal

In deze video laten we je zien hoe je jouw beschikbaarheid kunt aanpassen via ons webportaal. Dit is een handige manier om je status te beheren vanaf elke computer met internettoegang.

Video: Beschikbaarheid Aanpassen via het Webportaal

Stappen:

  1. Ga naar Jouw beschikbaarheid.
  2. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  3. Navigeer naar het beschikbaarheidsbeheer.
  4. Pas je status aan zoals gewenst.

2. Beschikbaarheid Aanpassen via de Mobiele App

Vialer App voor Android

Vialer App voor Apple iOS

Voor degenen die vaak onderweg zijn, biedt onze mobiele app een snelle en gemakkelijke manier om je beschikbaarheid te beheren. Deze video toont hoe je dit doet.

Video: Beschikbaarheid Aanpassen via de Mobiele App

Stappen:

  1. Open de mobiele app op je smartphone.
  2. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  3. Als je voor het eerst inlogt, geef dan toestemming op alle vragen.
  4. Ga naar het beschikbaarheidsbeheer bij Profiel.
  5. Pas je status aan zoals gewenst.

3. Beschikbaarheid Aanpassen via de Webphone

Onze webphone biedt ook de mogelijkheid om je beschikbaarheid te beheren. Dit is ideaal voor gebruikers die de webphone al gebruiken voor hun dagelijkse communicatie.

Video: Beschikbaarheid Aanpassen via de Webphone

Stappen:

  1. Ga naar Webphone.
  2. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  3. Navigeer naar het beschikbaarheidsbeheer.
  4. Pas je status aan zoals gewenst.

4.Inloggen in de Webphone

Weet je nog niet hoe je kunt inloggen in de Webphone?

Video: Inloggen in de Webphone

Waarom Deze Veranderingen?

Vanwege nieuwe richtlijnen van Google Chrome en Firefox hebben we de Vialer browserextensie moeten aanpassen. De extensie richt zich nu volledig op Klik-en-Bel functionaliteit en toont een oranje icoontje bij telefoonnummers waarop je kunt klikken om ze te bellen. Extra functionaliteiten zoals wachtrijstatus, bereikbaarheidsbeheer en collega status zijn nu beschikbaar via de webphone, mobiele app en het webportaal.

We begrijpen dat deze veranderingen voor ongemak kunnen zorgen als je de beschikbaarheidsindicator in de Vialer plugin dagelijks gebruikte. We werken samen met onze leverancier aan een simpele applicatie specifiek voor het aanpassen van beschikbaarheid.

Hulp Nodig?

Heb je vragen of kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze supportafdeling. We helpen je graag verder!

Contact Support:

Telefoon: 0514-700234

Whatsapp

E-mail: info@itfm.nl

Bedankt voor je begrip en medewerking. Samen zorgen we ervoor dat je altijd bereikbaar bent!

Footer

Bezoekadres Lemmer
Roggemole 12b
8531 WB Lemmer
Bereikbaar op
0514-700234
STUUR EEN WHATSAPP BERICHT
Maandag - Vrijdag 09:00 - 17:00

linkedin Facebook Instagram Whatsapp
© 2025 · IT Friese Meren

Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}